22 maj 2010

Snark...

Nu sitter jag här uppkrupen i den vänstra schäslongen med en lite skål lördagsgodis på nåvänligt avstånd.
Lille maken bäddades i kväll ner något senare än igår. I kväll höll han ut ända till 21.30.
Han är så trött av sin medicin.
Gustav har lite tråkigt, han går in och ut och jamar. Tittar på mej med sina små kattögon och jamar, jag vet inte vad han vill.
Hör provat med allt: fyllt på mat, givit han skinka, kammat pälsen, druckit vatten ur kran, burit runt på han men ingenting verkar vara bra.
Tänk om han har ont någonstans?
Nu ligger han i en stol ute.

Har pratat med Jessica en stund, hon var lite trött efter en hel dags flyttande. Det är inte Jessica som flyttat utan hennes mamma.
Tur med vädret hade dom i alla fall.

Nu ska jag snart också gå och knyta mej. Är också trött även fast jag varken har flyttat eller äter tunga droger.
Godnatt med er mina söta vänner!

1 kommentar:

  1. Gustav kanske är lite orolig för att Rolf inte är kurant utan går på kryckor och har ont. Djur brukar kunna känna av sånt ju.

    SvaraRadera