28 maj 2010

Fredag redan?


Vaknade klockan 03.15 utav att Rolf petade mej ordentligt i sidan. Gustav kräks! utbrast maken oroat.
Jag for upp och hittar Gustav hulkandes på golvet. Mammas lilla Prins mådde illa och hade lagt en liten beige kräkhög precis vid mina fötter.
Jag städade upp efter honom och sen ville han ut och äta gräs.
Vi somnade om och jag sov ända till 9.00. Skönt!
Nu verkar han bättre och vi har precis haft lite pälsvård inklusive fästingborttagning.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.
Erika jobbar mellan 16-21.15 idag med, Emilie har inget bokat under dagen och Rolf har precis slevat i sej lite lunch.
Jag ska väl sätta mej och betala räkningarna, alltid lika givande och speciellt spännande.
Sen blir det väl en tur till Wilys för lite helghandling och annat matnyttigt.


Tror vädret verkar ha svårt att bestämma sej idag. Molningt i morse och nu sol. Jag föredrar solen, hoppas det blir mer av den varan i helgen.


1 kommentar:

  1. Rolf äter lunch då antar jag att han mår rätt ok idag då? Det kan väl vara skönt att inte ha ngt inplanerat på en hel dag. Du brukar ju vissa dagar kunna vara rejält uppbokad.

    SvaraRadera