25 maj 2010

Härliga sommar!

Nu är man vaken, pigg, nyduschad och nymatad.
Vädret har blivit en aning varmare, från 8 grader i morse till 11 grader nu. Rena värmeböljan!
Däremot verkar det som vi har börjat att prenumerera på hela världens regn. Det regnar, regnar och åter regnar.

Jag är så avundsjuk på Micke och Ingrid!!
Micke håller på att totalrenovera deras kök och vardagsrum. Men nu har han istället byggt värsta fina huset precis vid vattnet och med egen brygga förstås!
Inte nog med det i köket sitter ett fint kakel som är.....just det ROSA!
Uteplatsen är inte riktigt klar ännu, men den blir jättefin den med med stor pool och ett härligt trädäck där vi kommer tillbringa många kvällar!
Naturligtvis var detta en dröm!
Vaknade med ett ryck och tänkte på det rosa kaklet, tog en stund innan jag fattade att det var just en dröm.
Haha, men det jag var mest irriterad på var att dom hade lyckats hemlighålla hela husbygget för oss, usch ja!
Jag var tvärsur.....tack gode gud att det var en utav alla mina sjuka drömmar.
Ingrid och Micke vill jag inte bli av med som vänner!

Nu ska jag vakna till lite.
Jaha! Ni undrar hur statusen är på maken??
Jodå, idag verkar han på lite bättre humör. Han hade sovit bättre men har lite ont.
Syster Ewa tror att det beror på att han har minskat på morfinet på eget bevåg.
Klart han har ont! Det är precis en vecka idag sen han opererades.

1 kommentar:

  1. Det var inte sådär jättevarmt ni har det precis. Önskar jag kunde dela med mig av lite värme. Här har vi närmare 30 grader och strålande sol.

    SvaraRadera