24 maj 2010

Erika!


I natt har jag sovit väldigt gott! Har knappt varken hört eller sett någon av dom manliga familjedeltagarna.
Karlssons öronproppar är bara bäst, alla kategorier!
Vaknade klockan 8.20 av att jag fick en lurvig svans i ansiktet som killade till lite.
Skuttade upp med ett glatt leende på läpparna! Redo att möta världen för ännu en härlig dag.
(Oj, så poetiskt det lät?!)
Nu har vi ätit en gemensam frukost maken och jag. Han verkar må lite bättre idag.
Han har inget ont fortfarande....märkligt! Nu äter han bara 20 mg Dolcontin om dagen.
Ja, också maxdos Panodil förstås.
Därför är han smärtfri säger Syster Ewa.
Kryckorna använder han inte inne längre utan han går nästan som vanligt. Detta med bara 6 dagar efter operationen!

Nu ska jag strax åka till Arlanda för att hämta Erika. Hon landar vid 10.40.
Ha en bra dag mina vänner. Solen skiner men det känns ganska så kyligt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar