27 maj 2010

Jahaja!

Nu kommer många av er tro att jag är en dålig förlorare!
Men allvarligt.........varför ska Sverige ens försöka vinna ESC när vi aldrig någonsin kommer att göra det.
"Nu har Europa röstat"
Mmmmm, jag märker det.
Musiksmaken är som maken, tvådelad. Tur är väl det.
Men vi har inte samma chans mot länder som Georgien, Rumänien, Azerbadjan, Ukraina, Vitryssland, Moldavien, Armenien, Serbien, Albanien m.fl.
Dom kommer aldrig att rösta på våra låtar här uppe i norr.
Musikstilen vi har här är alldeles på tok för olik deras.
Hur bra var deras låtar? Ja, inte föll dom Fru Pettersson i smaken iaf.
Vissa av bidragen hade ju lagt mer fokus på själva fjantandet runt om på scenen i stället för låten.
Typ cirkus i stan!

Jag deppar inte, hade det på känn! Jag fortsätter att följa den svenska melodifestivalen som jag tycker är mycket bra.
Gå på finalen i Globen, sen får det räcka!

Men det roligaste av allt! Vi slog vad Jessica och jag. Jag sa att Anna går inte vidare och Jessica sa tvärtemot.
Vi slog vad om att den som förlorar ska sjunga Främling i karaoeken på min fest!
Grattis Jessica, jag ser fram emot ditt uppträdande!




5 kommentarer:

  1. Ja ja, pika på bara! Jag tror ju in i det sista!
    Godnatt! Kram

    SvaraRadera
  2. Äh, kan Norge vinna kan vi, De röstade ju hem ett Nordiskt bidrag i fjol och året innan kom väl Norge 2a. Påt igen bara, men
    snälla Sverige rösta inte enbart med hjärta Rösta med hjärnan inkopplad/Kerstin

    SvaraRadera
  3. Låter lite halskumt att typ Albaniens bidrag skulle vara bättre än det svenska. Men vad vet jag. Har inte hört ngt av de, så det kanske var så?

    SvaraRadera
  4. Håller med dig Ewa! Höll tummarna hårt och tyckte Anna gjorde ett jättebra jobb! Trodde inte heller att det skulle gå så bra men final hade jag i alla fall hoppats på... Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. ja, vad säger man? Äh, jag vågar inte ens kommentera..../mia

    SvaraRadera