29 maj 2010

Lördag igen!


Hej på er så här på lördagseftermiddagen!
Har precis fått dagens första kopp kaffe i mej. Jag har sovit så himlans skönt idag, varken hört eller sett någonting.
Familjen måste uppenbart trippa på tårna för mej när jag sover eller så är det jag som är döv?!

Min bästaste Syster Anne undrade i sin kommentar om min "hemmanyckel"
Här kommer bilder på Emilies och min nyckel till Pettssonska Palatset.
Till Emilie valde jag förstås en zebrafärgad eftersom hon gillar zebror. Och jag valde förstås en med en kisse på, fanns dock ingen svart och vit.

Åsa, ni vet hon den svenska Grotonfrun i Amerika som inte kan komma på festen kom med ett ypperligt förslag.
Att hon kunde vara med och festa via länk, via Skype.
Haha, det kommer bli kanonbra. Vi ska givetvis testa det.

Idag så är Erika iväg och jobbar heldag på Willys, hon åkte visst redan vid 11.00 tiden.
Rolf har ont i dag med, han ligger just nu på soffan med Gustav vid fotändan och vilar.
Eller??? Jag hör snarkningar.....jag ändrar informationen till "Han sover".
Rätt ska vara rätt!

Emilie håller som bäst på att mumma sej. Hon ska på bröllop i kväll med sitt fina hjärta. Ja, det är inte dom som ska gifta sej utan någon släkting till fina hjärtat.

Jag då??! Vad ska jag roa mej med. Har inte den blekaste faktiskt, blir väl det gamla vanliga.
Klia katten, äta, fika, blogga, surfa och titta på tv.

Japp, då har ni fått dagens andra viktiga rapport om läget i det Pettssonska Teamet.
Nu kopplar vi av ett tag....................

4 kommentarer:

  1. oooo snygga nycklar, sånn vill jag også ha, vart har du fixat detta?

    SvaraRadera
  2. Du måste ju se på ESC för att se min nakenchock ju.

    Jag vill oxå festa via länk

    SvaraRadera
  3. Ja visst var det ett bra förslag om att delta en liten stund via skypen. Har ju Bro gäster här då också. Så jag ber att få anmäla personer till i så fall, ha ha.
    Du ska väl i alla fall kolla på ESC ikväll??

    SvaraRadera
  4. Själv har jag en leopard nyckel och David har med döskallar!

    SvaraRadera