17 maj 2010

Tjohooo

Oj, vad dålig jag vart på att blogga idag då! Skäms på dej Ewa. Men det verkar som jag redan börjat anammat min lista i föregående inlägg, där huvudsysslan den här veckan var att inte göra ett någe!
Jag sov faktiskt ända till 15.00! Lite kaffe och kattmys ute i solen gjorde mej på om möjligt ännu bättre humör.
Lille maken har vart i väg och tagit prover idag, det gick bra.
Han fick både Bamseplåster och bokmärke.
Nu ska vi strax äta den sista måltiden tillsammans på iaf 3, 4 dagar eller kanske rent av en vecka!
Jag har dagen till ära gjort en makaronilåda, Rolf gillar makaroner.
Det är också den enda pastan förutom spaghetti han gillar. Allt annat är citat " Nymodigheter!"

Ikväll blir det att titta på Tv 4 klockan 20.00, då visas nämligen den efterlängtade "Bröllopsintervjun" med huvudrollsinnehavarna Victoria och Daniel.
Har inget minne att TV 4 gjorde någon sådan intervju med oss i december 1989!


1 kommentar:

  1. Makaronipuddign är ju kanongott. Kommer de behålla Roffe på sjukhuset ett tag alltså?

    SvaraRadera