10 maj 2010

På´t igen bara!



Godmorgon härliga måndag!
Hittade en fin liten filur på våran baksida när jag klev upp i morse.
Ett vackert litet rådjur som vilade sej.
Fram med kameran och fota genom det en aning smutsiga fönstret.
Alla djur är välkomna hem till oss!
Nackdelen med just rådjur är att det drar runt på en massa fästingar och det är ju inte så kul.
Så just fästingarna välkomnar jag inte med öppna armar.

Idag så läser jag detta på min "Att-göra-lista":
  • Vakna till liv
  • Bli piggare än vad jag är nu
  • Torka till barret
  • Dricka upp théet
  • Röja runt i köket
  • Kattmys
  • Skriva nota
  • Veckohandla på Big W
  • Gosa med Lurventuss
  • Få något i magen, lunch kanske?
  • Diabetesutbildning på arbetet
  • Laga middag
  • Datatid
  • Kattgos
  • Vila inför nattens arbete
  • Kaffe med dopp
  • Mot jobbet
  • Jobba
Ja, som ni ser så är det inte en vanlig ligga-på-soffan-och-surfa-dag idag för mej.
Har mycket att styra runt så det är bäst att jag hoppar på det per omedelbart!





1 kommentar:

  1. Men som tur som var så ser jag att du hinner med lite soffhäng och datatid i alla fall.

    SvaraRadera