11 maj 2010

Sova fort och snabbt NU!

Godmorgon på er!
Haha, det blir till att ha fler gästbloggare. Besöksräknaren satte nytt rekord igår med 59 st unika läsare.
Men visst är hon bra min gästbloggare. Där kan man snacka om ett rekorderligt fruntimmer som har alla hästar hemma och bara har vassa knivar i lådan och hissen går verkligen ända upp!
Min Jessica!
Nu droppar vi det där om min anonyme känguru....tills nästa gång kanske.

På jobbet inatt var det fridfullt och trevligt. Nu måste jag sova snabbt, fort och helst redan nu. Jag ska gå upp tidigt idag för att möta upp min vän Bitte och ta PENDELTÅGET (vilken hit!)
till Stockholm.
Erikas fotoskola har slututsällning idag och det vill man som stolt mamma absolut inte missa.
Därför säger jag tack och bock redan nu, och går 5 meter i sydostlig riktning mot sovrummet.
Godnatt!



Ps: Jag vill förstås också varsko er om att det kan bli glest mellan mina omåttligt populära inlägg senare idag. Direkt efter stadsbesöket åker jag till arbetet för att eventuellt hinna med ett nattmöte och sedan jobb.

PsPs: Är det någon mer som vill gästblogga så hojta till! Jag behöver få vila mej lite och tänkte ta ut lite inarbetad komptid från bloggen. Det är tufft att vara heltidsbloggare.







1 kommentar:

  1. Natti och hoppas du orkar med dagen. Men du?? Vem har beviljat dig att ta ut kompitid??

    SvaraRadera