28 september 2009

Måndag idag igen

Godmorgon!
I dag har jag gjort något jag aldrig har gjort i hela mitt liv! Nämligen.....snoozat! Det var mycket behagligt att ligga där och trycka av alarmet. Men säkert livsfarligt på mornarna! Men så här på eftermiddagen efter nattjobb var det perfekt!
Masade mej till sist upp ur sängen för att släppa in världens sötaste och hungrigaste kisse.
Hade lite telefonjobb att styra upp. Först pratade jag 23 minuter med Jessica, sen blev det lite längre 35 minuter med Fru Lööw-Åberg. Trevligt och framförallt underhållande.
Nu ska jag åka till Willys för den stora "Fylla-på-kylen-handlingen". Kylskåpet gapar tomt efter helgen.
Ja, det var väl inte mycket mer jag hade att informera er om.
Ut i solen med er nu! Det är ett underbart höstväder utanför mitt fönster. Men fasen vad skitiga dom är.......ser knappt ut!

1 kommentar:

  1. Ewa.. vad duktig Du är att skriva! BRAVO! och receptet på lövbiffen var hittar jag det?
    Gunila

    SvaraRadera