12 september 2009

Försäkta mej.....

Ursäkta att det första inlägg denna lördag kommer mitt i middagsbestyren. Detta beroende på att jag har haft liiiite annat att stå i. Annars prioriterar jag ju bloggen väldigt högt i mitt aktiva liv men idag fick den sej en rejäl sovmorgon.
Erika och jag for till Bålsta, för ovanlighetens skull. Borde nog flytta dit, tänk vad bensinpengar man skulle spara.
Hon hade sin årliga tid på Synsam för undersökning kl: 12.00. Efter koll och inköp av linser fikade vi...inte....jo eller.....nej....eller.....kanske. Men gott var det iaf!
Sen blev det nya solbrillor till mej, kan inte leva utan solbrillor. Är nog en yrkesskada att jag är så fruktansvärt ljuskänslig. Jag trivs bäst att treva mej fram i mörkret.
Tog kurvorna på två hjul hem likt Kenny Bräck för att byta fortskaffningsmedel till cykeln istället.
Herregud, det var ju Fest i byn idag i vårt omåttligt populära centrum.
Men om den kändistäta tillställningen kommer det i nästa inlägg......cliffhanger idag med!

4 kommentarer:

  1. ...................12 september 2009 kl. 16:14

    men du skulle ju inte skriva att vi fikade :(

    SvaraRadera
  2. Men lilla vän...vad spelar det för roll??

    SvaraRadera
  3. Ja det gör inget. Vi har vid det här laget förstått att det alltid fikas när ni är i Bålsta C.

    SvaraRadera
  4. Jaa, hade du inte skrivit at ni fikade, hade vi ju undrat vad som hänt? Var det möjligen plötslig magsjuka som inträtt, brandövning på centrum eller var pengarna slut? Vi läsare är sååå nöjda när vi känner igen oss och allt är precis som vanligt =0)

    SvaraRadera