6 mars 2020

JagKlaradeMig



  • Lunginflammation person 1
  • Lunginflammation person 2
  • Öroninflammation person 1
  • Ögoninflammation person 1
  • Luftrörsinfektion person 3
  • Feber person 1
  • Feber person 2
  • Feber person 3 
  • Fyra dagars vistelse på sjukhus person 2
  • Hosta av värsta slaget person 1
  • Hosta av det näst värsta slaget person 2
  • Sur, tvär och halvgrinig person 1
  • Dundersnorig person 1

Där har vi veckans sjukdomsbild för Rudolf, Emilie och Jogge. Ett under att jag klarade mig trots att jag vistats hos krakarna hela veckan och försökt vara till någon hjälp med barn och hund.
Nu kan jag väl ändå andas ut eller? Borde klara mig nu när alla äter hästkurer med antibiotika.

I dag är dagen äntligen här som Anne och jag har väntat på i evigheter. Mellohelgen! Ska packa min övernattningsväska så fort jag fått i väg det här inlägget. Incheckning på Scandic Park vid 15.00 och då börjar vid traditionellt med att smälla av korken på den medhavda Proseccoflaskan och skåla in helgen.

Vid 17.30 möter vi upp tre härliga vänner från Melodifestivalklubben som vi ska äta middag tillsammans med på Un Poco. Hade en jätterolig chattkonversation i går kväll med allihopa. S kom på att vi har så mycket att diskutera så en dagordning vore på sin plats så inget viktigt glöms bort. Hon är så smart.

Här kommer den:
  • Årets final och allt var den innebär
  • Coronaviruset och ESC vara eller inte vara
  • Hemliga artister på finalen i morgon?
  • De andra ländernas bidrag
  • All Starskorten

Och allt detta på bara två timmars sittning. Tur att vi har lite tid på oss innan vi går vidare till Nalen och MelFest WKND 2020. Slinker väl in på någon bar för att hinna med allt på dagordningen.


 Stella och jag har jobbat på bra med färdigställa skylten. Tror det var glitter i halva Kungsängen innan vi var klara.


Lillfisan ville också klistra stjärnor ❤
 
 
 Beroendeframkallande!


Letar vantar i torkskåpet på förskolan. 





















Stolt Stella! "Mormor, jag målar jordgubbar och vattenmeloner på N:et, tror att Anna gillar jordgubbar och meloner" Klart hon gör älskling ❤

Dags att sätta fart! Frukost, dusch, packa och sen i väg till tåget. Hoppas Rudolf orkar köra mig till stationen. Han ska ändå till apoteket och hämta ett par flaskor Cocillana Etyfin, sen är hans helg räddad.

Ha en härlig helg för det ska vi ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar