13 oktober 2018

PåRiktigt?!



Alltså det är så himla roligt! Tänk att just rubriken i min monsterblogg spelar en sådan stor roll över  hur många sidvisningar jag har.
Jädrar vad ni måste blivit besvikna på förra inlägget...eller? Rubriken var "Sanningen kommer alltid fram" men inte fasen var det någon sanning som kom fram....haha! Men det spelade tydligen ingen roll, inlägget gick i raketfart upp på förstaplatsen.
Ett par hundra besökare klickade ivrigt och trodde att nu.....nu jäklars är det något speciellt som ska avslöjas.
Men icke, det var samma gamla oskarpa bilder på barnbarnen, frallan, middagen och mitt tjusiga fejs som dök upp. Sorry, att jag gjorde er besvikna!

Fnular på att ha det laddade med väldigt passande ordet KARMA i en rubrik här framöver....undrar vad statistiken blir då? Kommer datorn spricka?
Jag skrattar fortfarande, livet är bra härligt ändå. Eller? Nu ska jag sova, känner mig trött efter nattens comeback.


 Bjussar för ovanlighetens skull på en bild föreställande någon annans barnbarn.

Enjoy!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar