25 februari 2021

IngetVettigtAlls

Torsdagmorgon och jag har sovit som en kratta. Så kan det vara ibland och det är inget jag stör mig på direkt. Har inget planerat idag så jag kan gå här och skrota runt i min ensamhet bäst jag vill. 

Kollade väderappen och blev väldigt glad! 10 grader och molnigt, men vad gör lite moln? Det är ju i alla fall snöfritt OCH varmt. Kan tänkas bli en promenad runt ägorna om höften håller. Annars blir det bara till brevlådan och vittja den.

Men tanke på att det aviseras sol och värme i helgen så kanske det blir premiär för årets första kaffestund utomhus på trappen i solen. Det har jag saknat. Saknar Cesar också, han kanske vågar sig ut nu när värmen kommer. Har inte sett honom på hela vintern. Men jag har pratat med hans ordinarie vårdnadshavare och han mår bra men håller sig inne och vill inte gå ut i kylan. Vill inte jag heller så där är vi lika.

Saknar mycket nu för tiden. Det gör väl alla mer eller mindre, jag är väl som dom flesta andra vidrigt trött på allt vad covid-19 heter. 

Tror jag kryper ner igen och fortsätter lyssna på podden jag började med i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar