17 juni 2018

1-årskalas



I går firade vi våran lilla underbara Alessia. Ett fint litet kalas där jag tror självaste jubilaren var ganska ovetande om att det var just hon som hade huvudrollen denna stora dag..
Alla gäster ville förstås se henne gå så hon gick några steg och klappade händerna sen fick det räcka tyckte hon.
Som alltid i denna ljuva ålder är snören och papper mer intressant än själva innehållet i paketet. Alessia hade jättekul med dom fina snörena men jag tror hon även gillade det som var i också.
Glömde ta bild men jag hade köpt et litet fint piano i trä, handgjort till på köpet. Som ett riktigt piano faktiskt. Tänkte att vi skulle få höra lite fina pianosymfonier i framtiden.


När vi fikade berättade Emilie att hon och Jogge hade suttit uppe till långt över midnatt och gjort dessa söta djur i sockerpasta. Jag trodde helt ärligt att dom skämtade, har ni gjort dom?
Innan vi åkte hem var tvungen att ta lite närbilder på dom små djuren, dom var så proffsigt gjorda. Jag blev imponerad!


Tänk att vårt andra lilla älskade fantastiska barnbarn fyllt 1 år ❤



1 kommentar:

  1. ❤️ Visst är barnbarn det bästaste 😍😂

    SvaraRadera