15 juni 2018

GodnattFrån39:an


Idag har Carlos och jag haft en bra dag som alltid. Vi har promenerat tre långa rundor då vädret inte var så varmt utan mera lagom för oss.
I bland är vi inte riktigt överens om vägvalet men med lite lock och pock är det alltid jag som vinner.


Ser det inte lite obekvämt ut?


Eftersom Rudolf var lite vissen hemma valde jag att dinera i min ensamhet på balkongen hos Carlos.
Gjorde en smarrig sallad med grillad kyckling, fetaost, massa grönsaker, perfekt mjukkokta ägg, parmesan och caesardressing.
Tur att dom kommer hem i morgon med resväskorna fyllda av italienska godsaker som t.ex parmesan. Den här lilla biten jag rotade fram längst in i kylskåpet är snart uppäten.

Tänk att idag om en vecka är vi i Rom, denna vackra mysiga stad. Hoppas bara jag kan släppa alla negativa tankar och må bra. Längtar så att inte behöva tänka på något annat än mig själv.

Nu ska Carlos och jag sova, sista natten med denna charmige lilla kille. Har varit så kul att få haft hand om honom dessa dagar men jag tror nog han längtar lite efter sina syskon, mamma och pappa.
Är rädd för att han tycker det varit tråkigt, vi har ju inte gjort så mycket mera än promenerat och åkt bil.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar