9 juni 2018

NyaCyklarPrinsessBröllopVärme


I går var det en riktig varm dag igen. Carlos och jag höll oss i skuggan eller jag försökte se till att han höll sig i skuggan. Men som ni ser älskar han solen och valde att ligga pladask där det var som varmast.


Fick fångst i brevlådan, här är ett utav två par. Supersköna och jag ser texten bra när jag har dom på näsan och det var det som var meningen. Ska försöka att vårda dom ömt och inte sätta mig på dom under i alla fall första veckan.


Hade sällskap i hissen när vi hälsade på mormor. 
Carlos gillar inte att åka hiss, ser rädd ut stackarn.


Lilla gubben har fått span på första jordgubben.
 

Vilken fantastisk bild. Stella i Tropea, Kalabrien i södra Italien. Bilderna Emilie och Jogge lägger ut gör mig avis, vilket ställe! Kanske blir södra Italien nästa år istället för Rom för oss.


Lilla Alessia bjuder på sandglass
 

I går dök den här bilden upp i mitt minnesflöde på Facebook.  Fem år sedan Ingrid och jag var  bjudna på prinsessbröllop, vinkade till kungligheter, drack vin, åt på KohPhangan och hade kul.
Tycker att jag lyckats bra med bilden, man ser att Madde tittar in just i min kamera. Eller visst?

Nu ska vi strax packa ihop och åka hemåt. Blir en dag i skuggan idag med verkar det som, varmt redan.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar