16 juni 2018

TACKMedStoraBokstäver

Jag är nog ganska populär OCH omtyckt ändå! Tog lite skärmdumpar av ett axplock av alla dessa rara peppkommentarer jag fått senaste dagarna. Det värmer ❤
Många av er skriver samma sak som till exempel varför man måste läsa en blogg om man nu retar sig på den så vansinnigt. Håller med, läs andra bloggar i stället.

Och till er som undrar om jag sitter med pannan i djupa veck och betar av alla mail jag uppmanade er att skicka. Nja, inboxen gapar tom på dessa, det var inte svårt att lista ut. Har bara fått mail från Rusta om extrapriser, Willys hade billiga ägg, Vinoteket hade något gott Spumante och sen det dagliga från Susnet där jag kan om jag vill spåra IP-nummer och titta på besöksstatistiken på bloggen.





 












Glad att jag har vänner
RIKTIGA vänner



1 kommentar:

  1. ❤️ 😍 😂 Bra Ewa att du publicerade dessa kommentarer

    SvaraRadera