19 juli 2017

KanonDagMedAllaMinaGofisarUtomEn


 I går åkte jag, en liter jordgubbar och en tung jävla matkasse hiss. Otippat va?


När jag åkt hiss klart för den här gången och kommit hem ramlade det in en hel drös av gulliga vänner, gillart! Först kom Ingrid och Micke och vi korkade snabbt upp tisdagsbubblet bara så där. Solen sken, det var varmt, vi var lediga så en flaska rosa bubbel slank ner tämligen ohämmat. Är förjäkla gott det här Victoriadrickat, testa om ni inte redan gjort det.


Sen dök familjen Gomez-Pettersson upp och jag blev så glad för jag längtar varje sekund efter alla mina tre små  ❤ ❤ ❤
Stella var till en början lite blyg för Ingrid och Micke så hon valde att sitta inne vid köksbordet och äta sin Frostglass. Men efter en stund fick morfar med henne ut till oss andra i alla fall.


Efter ett tag så var hon helt plötsligt inte blyg längre och satte sig i Ingrids knä och la pussel. Hon berättade även om Kålgården, Bamse, Lille Skutt och allt annat skoj hon gjort. Sen tog hon med sig Ingrid till lekstugan och lekte en stund.

På söndag träffas dom igen då vi ska ha diskokalas för Gustav som fyller 12 år. Nu tror jag dock inte att självaste festföremålet kommer vara så närvarande på sitt eget kalas. Han håller sig nog undan när "otäcka" Carlos är här. Men räkor ska han ha få i massor i alla fall.

Onsdag idag, jag räknar ner. Tre nätters jobb på raken innan jag stämplar ut en hel månad. Har väl aldrig kommit så lägligt semestern som nu, längtar! Nu gäller det bara att palla tre nätter, wish me luck!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar