27 januari 2017

BästaKompisarna

Efter en natt med Frallan tätt intill mig så vaknade vi tidigt, redan vid 7.00. Hade i och för sig vaknat hundra gånger tidigare och tittat på klockan. Är så mycket okända ljud när man sover borta.
Vi tog en rask morgonpromenad runt hela Tibble. Carlos var så duktig och gick på i en farlig fart.


Efter frukost och en sväng hem till oss för att klappa kissen så åkte vi till mamma och hälsade på. Carlos tog vant plats på en köksstol när vi skulle fika men fick såklart ingenting utom sin vattenskål och några godisar jag hade med mig som mamma kunde ge honom.

Vid 12.00 åkte vi hem och väntade in Catta och Basse. Catta hade köpt med sig lunch till oss så vi åt innan vi tog oss en promenad med vovvarna. Kaffe tog vi när vi kom hem, värmde gott eftersom det var lite halvruggigt väder. Och jag som glömde Carlos täcke!


Finaste killarna!

 

Carlos var lite trött på slutet men hängde med bra ändå, trots sina något kortare ben. 

Nu är vi tillbaka i Kungsängen. I kväll ska vi lägga oss tidigt, fattar inte att jag är så trött. Skulle vilja sova i en vecka, minst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar