26 januari 2017

SlöSlappLikgiltig



Trots två nätters med hyfsat sömnintag är jag så trött. Legat i soffan tills för en stund sedan och slökollat på Dr Phil, herregud vilka problem det finns i världen.
Rudolf kom hem alldeles nyss, trodde först kraken var sjuk men icke. Han hade varit och servat sin jobbarbil i Bromma och var tvungen att stanna till här hemma för att ladda den ett tag.
Himla bra med elbilar! Kommer inte så långt alls med den korta sladden, haha. Och morgonens tur Bro-Bromma-Wenngarn hade definitivt inte fungerat. Efter 1,5 timmes laddning här hemma kunde han åka vidare till jobbet.

Idag ska jag inte göra något alls var tanken. Men sen kom jag på att jag måste handla lite småskräp.
Klockan 16.00 har jag den stora äran att hämta Stella från förskolan och sen bli det att mysa med Carlos ända tills söndagskväll.
Vi kommer vara här hemma på dagarna men sova i Kungsängen. Funkar inte med två gosefisar i sängen som inte gillar varandra. Ja, eller Carlos gillar ju Gustav men det är ljusår från ömsesidigt.
Tror Gustav mest är rädd för den otäcka besten som låter konstigt och gärna ska springa efter honom.
Carlos är bara en nyfiken lite kille som helst skulle vilja leka med kissen tror jag.


Tänk när Carlos var så här liten! Snart fyller han 4 år!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar