17 juli 2016

Söndag


I morse vid 10.00 så packade vi in oss i Niclas fina bil för att åka till Wenngarn. Rudolf skulle fixelixa lite så jag och Carlos tog oss en liten runda på området. Det märks att frallan gillar stället, han vet precis var han ska gå och vart dom spännande djuren finns.


Vi fikade naturligtvis på bageriet, satt ute i blåsten fast som tur var värmde solen skönt. Bageriet har så mycket gott att mumsa på. Räkmackorna såg fantastiskt goda ut på hembakad tekaka men jag valde en vanlig ost och skinkmacka på grovt bröd, gott!  


Anna Anka med släktingar tyckte Carlos var väldigt spännande



Carlos gillade att åka i Musses hundbur. Först bäddade han lite sen så la han sig ner och sov. Han är så lätt att ha med, är nöjd mest hela tiden.



Fick lite bilder från Emilie i morse. Stella shoppar kläder med kusinerna klädda i lika klänningar. Stellas blåa sandaler, söta. Längtar så efter henne!

I kväll känner jag mig trött, tror det bli tidigt sänggående för Carlos och mig. Kom på en sak, idag är det exakt två månader sen jag opererade mig. Fort det gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar