28 mars 2017

JagÄrTillbaka❤

Godmorgon Vänner!
Har tänkt på en sak, vad sjutton håller jag på med? Har ingen som helst anledning att stänga ute mina läsare.
Jag skriver väl vad jag vill!? Och är det nu någon som stör sig på mina inlägg så vore det bra om jag, i första hand, blev varse om det. Ett annat bra tips är att ni inte läser vad jag skriver.

Kan inte rå för det, men jag gillar att blogga trots min ärofyllda ålder och med en blogg med oftas ett ganska ointressant innehåll. 
Men för mig är det terapi och framförallt min dagbok. Och jag tänker inte be om ursäkt för det. 
Tänker hålla på länge med det och låter mig inte knäckas av läsare som har synpunkter.
Folk bryr sig alldeles för mycket om sånt  dom inte har ett dugg med att göra.

Så varsågod raringar, nu är det bara att hugga in. Vet att ni saknat mig och det gör mig väldigt glad förstås. 

Bjussar på en favorit i repris. Bilden på min lilla familj i en trång husvagn från -76. Semesterresa till Skara Sommarland -91 och jävlar vad det regnade! 


3 kommentarer: