1 juli 2019

MinDagbokFyllerJämnt




 Har det verkligen det? Hänt mycket på 10 år? Klart det har! Bloggen fyller i alla fall 10 år i dag. 
Något jag blev påmind om på facebook när det dök upp som ett minne i flödet. Ganska roligt att bli påmind av dessa minnen, åren går fort.

Fast egentligen kom det första högaktuella inlägget redan 30/6. 
Det går att läsa här, handlar om en känd katt. Gissa vilken?


Under åren har inläggen blivit färre och färre. 2010 var min storhetstid med drygt 1400 inlägg till skillnad från 2018 där jag lyckades skrapa ihop 159 stycken bara. Mådde ju inte så bra det året heller, beror mycket på det. 

Men jag gillar min dagbok som jag hellre kallar bloggen. Kul att titta tillbaka och minnas. Fortsätter nog ett tag till, alltid bra med minnesträning när man kommit upp i den här åldern.
Och självklart kul att jag har en sällsam skara trogna läsare, tack rara ni ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar