7 september 2016

BraDagMedTvåUnderbaraCharmtroll






I går hämtade jag Stella från förskolan, det är så himla roligt!  Hon blev jätteglad, ropade snabbt hejdå till kompisarna och fröknarna och fick bråttom ut till bilen. I bilen hem så babblade hon i ett. Hon rabblade upp sina kompisar, nonna, nonno, tia, Evve, Steffi, Ninjo, mamma, pappa, frågade om Erika kommer och även om moohaa kommer.
När vi kom hem så blev det först lite yogaövningar på sandlådelocket innan vi satte i gång med middagsbestyren.

 

Födelsedagselfie! 
Hoppas jag får göra många många sådana i framtiden med Stella. 

 

Sen var det det här med den gamla antika docksängen som gått i generationer. Den blev såklart en given succé! Stella lekte i stort sett hela tiden i går med "bebisen" som skulle "pova". En riktigt liten dockmamma med andra ord. Blev lite oskarpa bilder dessvärre.

 Även idag har jag fått myst med mina små charmtroll, det är det bästa jag vet!



1 kommentar: