30 september 2016

LedigHelgSlappaJärnet



Äntligen helg! En ledig sådan till på köpet! Välbehövligt med vila trots jag inte jobbat så mycket, men jag känner mig sliten och ur fas ändå.
Blev glad när jag av Emilie i morse blev tillfrågad om jag kunde passa barnen en stund i kväll, klart jag ville! Vill inget annat och jag blir så glad att få hjälpa till. Längtar ständigt efter dom små och när (om) Stella har somnat i kväll så ska Carlos och jag mysa tätt intill varandra i soffan framför Idol.

I morgon fyller Rudolf år, 27 år i år igen. Han fyller alltid just 27 år.. Och alltid den 1 oktober. Det ska firas i all enkelhet med familjen. Vem vet, kanske det dyker upp några vänner också?
Hoppas Stella vill stanna kvar och sova hos oss, det vore så mysigt. Det är planen i alla fall.

Som alltid när maken fyller år så bjuder han sin arbetskamrater på silltårta. Brukar vara en uppskattad tårta att bjussa på i alla fall för den äldre skaran.
I går stod han i köket och fixade till två stycken med stor omsorg och precision. Bra karl reder sig själv!


 Hoppas ni får en bra helg i solen!

Simma lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar