4 september 2016

GrattisMormorsLillaStella


I går var vi på Stellas födelsedagskalas. En trevlig tillställning och som alltid hade inte Emilie sparat på krutet när det gäller fikat. Tårtan var en fantastiskt vacker skapelse i rosa färger.
 

Själva jubilaren tyckte att dom tre heliumballongerna var roligast. En passande bulldogg, en elefant och sen den här rosa hade hon fullt upp med.


                     Vi sjöng, hurrade och sen fick Stella lite hjälp med att blåsa ut sifferljuset


 

Av oss fick hon ett ritstativ som jag tror hon kommer ha roligt med. Dessvärre glömde jag köpa en grattiskort men det ordnade morfar genom att rita vilka som presenten var i från. Ni ser mig i mitten om ni skulle vara osäkra.


Stella fick även biljetter till Bamse på turné utav oss. Hon har så smått börjat upptäcka Bamse så jag tror hon kommer gilla det. Sen om om kommer sitta still i en timme blir en senare fråga. Middag på stan ingår också hade jag tänkt.

Nu ska jag proppa i mig mera Alvedon, nässpray och Bafucin. Blev förkyld i natt på jobbet och känner mig minst sagt lite ur fas. En natt kvar sen långledig, skönt med mjukstart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar