15 april 2017

PåskOchKallt



 I torsdags så hade vi en liten söt nattgäst på besök. Vi hann leka lite innan det var dags att göra natt och hon  somnade plättlätt efter ett par Luddeböcker och min skönsång.
Mitt hjärta smälte och jag fick tårar i ögonen när hon helt plötsligt där i mörkret säger `Mormor, jag älskar dig!` Herregud, detta lilla underbara barn som jag älskar mest av allt i världen!


 I går hade vi en härlig dag trots det något bistra vädret. Vi var ute en stund och lekte. Stella hade sin nya cykel med sig så vi tog ett varv till närmsta lekplats och gungade lite i kylan.


Även Bertil för dagen iklädd nattlinne fick lufta sig lite. 

 

På eftermiddagen så blev Stella lite hängig och hon somnade i min famn. 



 I går fick Gustav ett påskägg av Ingrid och Micke. Fyllt med kattgodis och idag så ratade han sin mat och ville hellre äta ur påskägget. Lilla bortskämda kisse.

Annars idag så blir det påskmiddag här hemma. Hela gänget kommer d.v.s. våra barn och barnbarn.
Men innan dess så ska jag åka en sväng till Bålsta och sen även hälsa på mamma en snabbis 
tillsammans med Erika.

 

GLAD PÅSK!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar