15 juni 2017

Skit&Pannkaka




Det här var långt ifrån en rolig historia. Det blev inget jobb för mig natten som var ej eller kommande två nätter. Jag har ont! Fortfarande klickar, knakar och knastrar det obehagligt i nacken varenda gång jag rör huvudet. Ingen behaglig känsla kan jag lova. Känns läskigt, som om huvudet sitter löst.
Idag är det dessutom om möjligt ännu värre än i går i alla fall när det gäller värken och jag börjar oroa mig inför kommande resa nästa vecka.
Hur ska jag orka trava runt i en storstad i fem dagar med en värkande nacke som bråkar?
Bara hoppas på att vila hjälper och i morgon har jag eventuellt en massagetid inbokad. Kiropraktorn passade ju så lägligt att åka på semester efter mitt första besök i tisdags.
Trots att man har ont och är hemma från jobbet så har jag en del måsten. I morgon måste jag t.ex  handla till mamma.

Slut på gnället, nu ska jag sova. Är jättetrött trots jag inte gjort ett dugg i dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar