17 november 2015

ÄnnuEnDag

Ännu en dag snart till ända. En dag som mestadels har tillbringats i soffan. Har inte alls mycket att orda om men än att jag nu på eftermiddagen var ute och luftade mig lite i den stora världen.
Hade ett måsteärende i Kungsängen, vi har ju som ni vet begravning på fredag så det var lite som måste ordnas innan det.
Mötte upp Yvonne vid 14.00 på blomsteraffären och när vi var klara så tog vi oss varsin välbehövd latte på det lokala cafeét 50 meter bort. Skönt att sitta och småprata och dricka kaffe, jag pratar alldeles för lite nu om dagarna. 
Har liksom ingen att prata med mer än Gustav men han svarar inte alltid.  Känns att jag gått lite mer idag, så nu är det tokvila av hälsenan resten av kvällen.  Trist inlägg, händer nada just nu.

 

Nej tack, jag nöjer mig med en.


Min lunchomelett igår, sjukt nöjd!


Tur att jag har Gustav, han gillar också att softa i soffan


Kvällsmackor! Var bara tvungen att vräka i mig tre äggmackor och te i går kväll. 
Hade alldeles för många propoints kvar som måste ätas upp innan dygnet tog slut. 
Inte dom snyggaste mackorna jag skådat men väl väldigt goda. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar