3 november 2015

SnartÄrLallandetÖver

 Idag klev jag ur sängen redan klockan 7.00, gosade ner mig i soffan under filten med Gustav som sällskap framför Nyhetsmorgon.  När jag några timmar senare ledsnade på det så hoppade jag i paltorna och åkte till Anne på Ådö och fick mig två koppar gott kaffe och gos med katterna.
Dom bor så himla fint, helt öde ute i skogen med endast hästar inpå knuten. Renoveringen går framåt, blir jättefint och smakfullt inrett allting.
Eftermiddagen har tillbringats vilande i schäslongen, blev lite matt av att kliva upp i ottan.

 Lilla Sabaton i Annes famn, en riktig lurvboll!
 Hade triss i rådjur på baksidan här hemma idag. 
Tre stycken som inte var ett dugg rädda låg och vilade på gräset.
 
 I går hämtade Emilie dessa dyrgripar. 
Min veckopeng tog slut och det blir att leva på blodpudding resten av månaden.
Men vilka platser!! Längtar redan.
Längtar efter Carlos idag,  satt och gick igenom datorns alla bilder och hittade dom här. 
 Har han verkligen varit så här liten? Mormors lilla fis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar