3 oktober 2015

JustNu



Hej på er!
Efter en bra natt på jobbet och sju timmars skönsömn på det så har dagen bara rullat på. Har inte gjort så mycket mer än att försökt hålla mig upprätt och vaken. En riktigt slödag efter tre nätters jobb är precis vad man behöver. Känner mig lite lätt sliten.

Rudolf har pysslat på med sitt, lekt med sina moppar och sen var han tvungen att sticka i väg till jobbet en sväng och återställa något larm som inte gick att stänga av.

 ÄNTLIGEN! Äntligen slut på kladdiga smörpaket som sölar ner hela kylskåpet.
 Den som uppfann den här burken borde få nobelpriset. Som jag väntat!
 Lilla älskade Stella håller koll på sin snussezebra som får sig ett bad i tvättmaskinen.
 Gullunge! Undrar vad hon tänkte egentligen när hon såg snutten snurra runt i tvättmaskinen.
 Världens godaste lunch! Jag är beroende av mellanfil, cornflakes, skivad banan och lite russin. Jag gillar tallriken, den har hängt med sen jag var liten. Vi hade en hel servis men nu finns bara fem djupa kvar som jag lagt beslag på. Den heter Upsala Ekeby Smide och jag tror den är från mitten av 60-talet.
 Gustav, min lilla myskorv.

Det här inlägget kan ni sortera in under fliken: "Oerhört ointressant"
det blev bara en massa osammanängande svammel. Sorry för det!
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar