19 oktober 2015

NyVeckaOrkaEwa


Veckan och den lite lätt trögstartade morgonen kunde inte börjat bättre än när jag fick dessa två mms i telefonen.
Fullt ös på busungen redan på morgonen och jag gissar att pappa Jogge kommer ha lite att stå i idag med.

Annars så laddar jag för en fullt-upp-vecka:

Måndag: Skjutsa mamma till tandläkaren i Bålsta, sen till Karlssons där hon vill titta på mattor.
Jobb i natt.
Tisdag: Sova! Skjutsa mamma till frissan vid 15.00. Jobba natt.
Onsdag: Sova!
Torsdag: Ledig! Kanske hittar på något bus. Stella och Carlos kanske vill leka.
Fredag: Fredagshandla med mamma. Jobba!
Lördag: Sova! Jobba!
Söndag: Sova! Jobba!

Upptäckte att det dessutom är dags att dra tillbaka klockan natten till söndagen. Hatar att jobba den natten, tycker jag alltid gör det! Så drygt och kännbart att jobba en timme mer, elva låååånga timmar....blä!

Nästa vecka blir desto roligare, jag är nämligen långledig, tycker inte det var så länge sen sist men jag deppar inte för det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar