11 maj 2016

#ESCSemi1


 Gårdagen i bilder kommer här! Först Euro Club och en fantastisk buffe på självaste VIP-avdelningen där alla artister håller till när dom inte är på Globen. Där trivdes vi som fisken i vatten!
Sen lite bilder från Globen utanför och inne. Kan bara säga att det här måste upplevas, finnas inga ord på känslan att få ha äran att ta del av detta. Helt magiskt! Vilken stämning, fest och gemenskap!
Ledsen över min fot som bråkar värre än vanligt. Har dessutom fått skavsår på båda fötterna trots gamla inkörda skor så vad jag ska sätta på fötterna resten av dagarna vette fasen....Crocs? Aldrig!
I dag har klubben ordnat med traditionell träff med vårat svenska hopp. Så redan klockan 11.30 sitter vi på pendeln. Kan komma en groupie på mig och Frasse senare.  Genrep semi 2 ikväll...håll tummarna för mina fötter!








 























Den här killen har ett ansvarsfullt jobb, han håller i sladden till en utav kamerorna. Kunde väl jag fått gjort i stället?
Ledsen var slarvigt inlägg, men jag har det lite stressigt just nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar