16 maj 2016

SovDagsFörTröttMössan


 Det kom ett paket! Ett paket till Stella förstås. 
Lilla Carlos trodde nog det var något till honom, stackarn.

En rosa moppe, en nästan likadan som Emilie hade för 30 år sedan och som vi dumt nog har slängt.


Tror hon gillade den trots den något skeptiska minen

 Kanske lite väl nördigt? Men jag gjorde en liten ESC-minneshylla. 
Ska givetvis inte bli där permanent.


Bara några dagar tills Eurovisionavvänjningen har börjat verkat. 
Rudolf muttrade såklart åt mitt påhitt. Otroligt att han ens la märke till den.


Annars så har jag precis Hibiscrubbat mig i duschen två gånger som anvisningen säger.
Härligt att tvätta håret med det där medlet, känns som Svinto just nu. Sängen är renbäddad, kläderna är rena och framlagda likaså kryckorna.
Blir en dusch till med Hibiscrub i morgon klockan 5.00. Ska vara på Sophiahemmet 7.40 så för att vara säkra att vi inte blir sittande i bilköer så åker vi redan klockan 6.00. 

Okej, då säger vi så! Tack för alla Lycka Till-hälsningar på Facebook, sms och telefon. Det blir jag glad för!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar