7 maj 2016

LiteEfter

Sol, varmt, härlig, jobb, Eurovision...där har ni några av anledningarna till att bloggen haltar. Hinner helt enkelt inte.
Men här kommer lite bilder på vad jag har haft för mig sen sist vi hördes.

l

Jag hälsade på den här soldyrkar´n. Emilie var ledig och påtade i lilla trädgården. 
Jogge och Stella var och tittade på när kusin Evelyn hade fotbollscup.
Kaffe i solen och pussar med fransosen, sen var jag nöjd.
 

Vi fick leverans av 12 eller kanske var det 13 ton sand. En jättehög som ska portioneras och dressas ut på gräsmattan. Ett stilla försök att få den lite jämnare efter förra årets rotfräsning. Så nu har driftschefen på huset lite att stå i....12 ton sand med andra ord. Och ja, gräset tar sig igenom sanden, jag har redan frågat hundra gånger.


Världens bästa Ingrid fyllde år i torsdags. 5/5 55 år, Dubbelfemma x 2 alltså. Och som alltid när man kliver in hos dom så blir det godsaker. Smörgåstårtan var grym och jag fick nog i mig en 175 smartpoints. Grrrrrrr! Vart tog min karaktär vägen? Har ni sett den?
 

Inte blev det bättre när en key lime pie dukades fram till kaffet. Shit! Min älsklingspaj! 
Och jag plussade på mina dagliga smartpoints med minst 100 stycken. 
Bye bye viktminskning denna vecka. Skitsamma, man lever bara en gång #YOLO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar