2 maj 2016

MåNdAG

Idag var det tidig uppstigning. En liten spännande färdtjänstur med mamma till Vällingby stod på programmet. 
Hon är ute i liiiite väl god tid när hon bokar färdtjänst. Vi var på plats 70 minuter innan hon hade sin bokade tid.
Blev tjittjatt av det positiva slaget i väntrummet  medans vi väntade. Jag höll på att somna....snaaaaaaaark!

När allt var klart så blev det ett näst intill odrickbart kaffe på Subway, mamma åt en 15 centimeters macka också.
Hemma efter fyra timmar och slut i både kropp och knopp. Gustav och jag kom överens om att vi skulle vila lite på sängen. Han somnade bums medans jag helt plötsligt blev vrålpigg. Ska lägga mig efter middagen en stund istället är min plan.



Har glömt visa er vad världens bästa Anne har gjort till mig. Hon har på mindre än en dag!? snickrat, virkat, knypplat, vävt eller hur hon nu har gjort denna fina väska.
Hon har en likadan och dessa är våra Eurovisionväskor är tanken. 
Blir perfekta att svassa omkring med på Euro FanCafé/Club och Globen.
Tack snälla du för detta superjobb. Jag älskar den redan!


I lördags hade grannen 70-talsfest och jag fick den stora äran att agera pressfotograf.
Här snackar vi all in. Alla hade gjort ett jättejobb och var så fina. Kul när verkligen alla gäster bjuder till och anstränger sig med utstyrseln.

Det hade tydligen varit discodunk och dans halva natten, något som jag inte hörde av alls.  Hade inte gjort något heller för den delen heller, gillar disco.

Snart middagtajm, idag blir det en pasta med kyckling, soltorkade tomater, champinjoner och lite annat gott.

Sen är förhoppningen att få lite sömn i sig innan jag åker till jobbet.  Förresten, har ni märkt att våren är här på riktigt? Riktigt varmt och gosigt ute. Heja!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar