19 maj 2016

StatusIPjäxlägret



Vågar jag säga att jag är less redan? Så himla trist att bara ligga med foten i högläge. 
Har i alla fall inte behövt tagit några mera Oxikodon sen 19.30 i går.
Har inte speciellt ont nu så Alvedon fungerar utmärkt. Blev vansinnigt trött och halvflummig av morfinet, ganska rolig känsla. I går somnade jag mitt i en mening när Owe var här. Han: hoho?!
Tänk att det behövs lite roliga kapslar för att få tyst på mig?! 

En annan rolig grej, jag gick och la mig redan vid 22.00, var jättetrött. Rudolf satt uppe en stund till.
När han sen vid 24.00 vaknade till i soffan och går in i sovrummet så utbrister jag glatt: Gud vad skönt jag har sovit hela natten! Känner mig utvilad!
Jag var säker på att det var morgon och att han klädde på sig för att åka till jobbet. Jag hade då sovit bara två timmar. Hej Virrpanna och Rudolf skakade på huvudet igen.

Ingrid och Micke kom på besök och hade med sig fina blommor till mig igår. Gulligt av dom. Och jag höll mig tro det eller ej vaken vid hela besöket som tur var.

Har i alla fall förbannat tråkigt! Kom förbi och säg hej och muntra upp mig om ni har vägarna förbi. Jag bjussar på gott kaffe och kanske lite uppfriskande Riverdans med pjäxan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar