29 september 2015

#helasverigeskramlar

Goddagens mina vänner!
Idag gäller det att ladda med vattenfast mascara och ett tjog pappersnäsdukar. 
Kan tänka mig att det kommer bli oerhört känslosamt och berörande i Globen i kväll.

Fast trots att jag är extremt lättrörd så ser jag fram emot kvällen. Massor med artister, hela Sveriges artistelit på plats. Tror det kommer bjudas på en makalös kväll, Globen kommer fyllas till sista plats med förhoppningsvis megagenerösa kärleksfulla medmänniskor.
Ska hämta Emilie vid 16.30 ca och sen beger vi oss mot jättebollen. Tänkte att vi skulle hitta något ställe att dinera på också. Lutar åt Restaurang Peony eller något sushiställe. Vi får se vad vi hittar på.

 




 I går var det julafton, matkassen från City Gross kom ovanligt tidigt, redan vid 19.00.
det är lika spännande varje gång att öppna lådan och se vad som finns i. Det såg så gott ut alla fem recepten i det medföljande recepthäftet. Så det kommer bli en bra vecka den här vecka också. Har sen vi började med denna matkasse, som i själva verket är en låda,  bara ätit förbaskat god mat.

Nu måste jag sätta sprutt, tänkte åka lite tidigare till Emilie så jag hinner gulla med mina två hjärtan.
Har inte träffat Stella sen i söndags! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar