30 december 2015

MinimaltMedInfo



Så här i elfte timmen på årets näst sista dag kan jag berätta att jag idag har fått tre kramar, handlat med mamma, druckit odrickbart snabbkaffe, pussat på barnbarnen, druckit ett glas rödvin, dammsugit, träffat världens bästa Emelie och Tommy som är på besök från Skåne, hejat på Juniorkronorna, tittat på resor på internettet, messat med Erika, svurit åt att det smälls smällare en jävla dag för tidigt och tröstat en livrädd katt.

Ja, det var väl det mesta utav dagen. I morgon nyårsafton, ytterligare en dag att sparka sig trött på.
Nu ska jag packa ihop och sova, hoppas jag somnar lite tidigare än föregående natt då jag tittade på klockan 03.45 sista gången. Hej yrkesskadade nattarbetare!

Förresten, funtar på det där med om jag ska ge mig på den sedvanliga Årskrönikan, är det flipp eller flopp tycker ni?

2 kommentarer: