2 april 2016

LiteYnklig



Det blev en kämpig natt för mig på jobbet. Förkylningen tilltog och jag hostade och snörvlade hela tiden. Som tur var så behövde jag knappt ha någon direkt närkontakt med mina små guldklimpar eftersom alla sov gott. Utom en, och där försökte jag verkligen att inte vara så nära med mitt snorande.
Ju längre natten gick desto sämre blev jag, fick frossa och ville helst gå och lägga mig. Var brutalt trött och jag var så glad när äntligen två av mina rara kollegor kom till undsättning 6.45.
Nu har jag sovit mest hela dagen. Hostar, snorar och nyser och det är inte alls kul. Sjukskrev mig såklart resten av helgen.

Blir ett tidigt sänggående ikväll. Men först lite mat om jag orkar. Rudolf håller som bäst på att göra grillspett. Det är ju så gott, är inte speciellt hungrig men det vore ju gott. Såg att han gått bananas bland dom italienska rödvinerna på Systemet också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar