29 april 2016

WenngarnJobbTrevligaVänner

 Ganska rörig natt på jobbet. Två små tomtar som hade mycket för sig. Inget tal om att sova för dom inte. Blev mycket spring i korridoren för mig och det känns i foten kan jag lova.
Natten gick relativt snabbt, vi hade en intro också. Gick relativt bra och förhoppningsvis är det något vi kan hänga i julgranen i sommar som semestervikarie.

Somnade i soffan mitt i frukosten när jag kom hem. Gick sedan upp alldeles för tidigt men det är fredag och fredag betyder mammatajm. 
Var lite veligt idag, först skulle vi handla för att sedan efter en timme ändra sig att vi inte skulle handla. Var så dags så, jag kunde inte somna om trots idoga försök.
Blir fredagshandling i morgon istället tydligen.


Gillar när jag får en uppdaterad bokning på mailen från världens bästa Dammstugan. Bokade i veckan för sex personer d.v.s min lilla familj.
Tydligen får vi sällskap, och jag tror med bestämdhet vilka två utav dom är. 
Två stycken som jag tycker väldigt mycket om och det är såklart väldigt kul att dom vill äta tillsammans med oss. Men dom andra två? Spännande!

Få se om Stella väljer Viktors fantastiskt goda vedugnspizza i barnstorlek. Inga konstigheter för henne att äta en hel sådan.
Själv siktar jag in med på något med musslor om det finns på menyn i kväll.
Usch vad vi kommer att sakna Viktor nu när han lämnar Wenngarn och Dammstugan.
Dammstugan = Viktor, det är bara så.  Han lagar en fantastiskt god mat, är supertrevlig och bara en så bra kille med full koll. 

Blir mera Wenngarn i helgen. I morgon är vi bjudna på middag hemma hos Åke och Eva och sen på söndag är det fullt med roliga aktiviteter bl.a en bilutställning med bara italienska bilar. Jag håller tummarna för SOL!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar