5 februari 2016

FredagsMys



Fredag! En fredag som innebär jobbhelg. Sista rycket innan jag går på en välförtjänt långledighet.
Nästa vecka kommer bli en fullt-upp-vecka. Mycket inplanerat bl.a rotfylllning, Ikeashopping med Erika, luncha på Wenngarn och sist men inte minst är det äntligen dags för Mamma Mia the Party på Tyrol. Innan dess gör vi ett stopp på Abba-museumet och vi avslutar med hotellövernattning på Scandic Hasselbacken.
Ja, jädrar vad kul! Anne beställde dessa biljetter för lääänge sedan och vi har väntat och väntat och nu är det äntligen dags.

Men än så länge är det fredag och idag blir det ingen handling med mamma. Däremot ska jag skjutsa henne på en annan grej klockan 14.30 cirka.
Men än är det ett par timmar kvar och dessa tänkte jag försöka mig på någon slags fredagsstädning.
Har ingen som helst lust men ett nödvändigt ont, det är så härligt när solen lyser in och man ser allt damm och annat skit.
Den enda som blir glad av det är väl dammsugaren som kommer få sig ett rejält skrovmål strax.


Fredagsmys i den blommiga plyschsoffan hemma hos oss för ca 25 år sedan.
Mina fina hjärtan!
 #tbt




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar