14 februari 2016

MinKille3År


 GRATTIS CARLOS PÅ 3-ÅRSDAGEN!


I dag har vi varit och firat Carlos som fyller 3 år. Denna lilla fantastiskt charmige kille som jag älskar så mycket. Bilderna ovan visar hur underbar han är.
 




Såklart så blev det oskarpa bilder på jubilaren och hans paket. 
Men han blev jätteglad som alltid när han får paket.

 

 Även Stella fick paket av mormor. En liten handdocka i form av en hund och en lagom pedagogisk bok passande en 1,5-åring.


Gårdagens mello då?  Jo, jag är nöjd det var precis dom låtarna som jag ville se i Friends. Tycker det var solklart att David och Wiktorias skulle vidare direkt. Deras framträdande var klart bäst. Jag är med och tippar resultat på två olika sajter och jag skrapade storslam med mina alla rätt. Blir nog värre nästa vecka.

 
Annars så har jag mest varit gnällig i dag. Hälen värker som satan och snart ger jag upp. Tyckte det funkade hyfsat i helgen då jag till och med röjde på dansgolvet och briljerade med mina oanade zorbakunskaper runt fontänen där på Tyrol. Men idag kom efterrätten alltså... med mera smärta, skit också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar