7 februari 2016

SnartHärligMåndag



Har väl aldrig varit så nöjd över att ha fel som igår. Nakenbadarna Samir & Viktor gick BARA till Andra Chansen och inte direkt till finalen som jag gissade.
Vilket i och för sig är lika illa det, chansen att behöva se dom live på Friends på finalen finns alltså fortfarande.
I övrigt tyckte jag låtarna var sådär, fast det tycker man ju alltid när Melodifestivalcirkusen drar i gång.
Såg inte så  mycket mer än dom sex bidragen innan det var dags att börja jobba klockan 21.00.
Förhoppningsvis så får jag en tredje lugn natt i natt och jag såg att reprisen visas 00.20. Kanske blir en flukt då.

Idag längtar jag, som alla andra dagar efter mina gullfisar.  Kanske hinner med en snabbis till Kungsängen för lite lek och pussar.

Emilie skickade så fina bilder på Stella i går. Dom var på kalas och firade lilla Gry som fyllde hela 3 år (hur gick det till, nyss var hon bebis!?) och Stella såg så stor ut på bilderna. Hon växer så det knakar.

 Kaka i handen och tårtrester runt munnen, är det kalas så är det!
Underbar bild på underbart barn!

Sista natten i natt innan en välbehövlig långledighet. Men som alltid har man en fulltecknad kalender på saker som ska göras. De flesta roliga grejer. Fast det börjar med rotfyllning i morgon klockan 13.50, den händelsen är definitivt inte speciellt skojig. Om jag överlever så får ni säkert höra mer av mig annars..tack för den här tiden, det var kul så länge det varade.









2 kommentarer:

  1. Rotfyllning är ju bara skönt! Det som är jobbigt är att bli inslagen i det där förbannande gummiskynket runt käften.
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt! Gummiskynket vägrar jag. Bara om dom modifierar om det och INTE täcker hela munnen. Annars kvävs jag.

      Radera