28 maj 2015

AlltidKul



Tänk att det blev kvalitetstid idag med med mina små hjärtan. Inget som vi planerat eftersom jag skulle sova typ hela dagen. Men det var tvunget att fixas lite med Clion innan besiktningen i morrn så då dök hela familjen upp.
Ingen gladare än jag, älskar när dom är här.  Stella, Carlos och jag lekte medans päronen fixade och trixade med bilen.


 Stella letade efter sina leksaker lääääääääängst ner i nya leksakskorgen.


 Hon hittade inga, alla var utspridda av en jättegödselspridare runt halva socknen.


Det gäller att hålla sig i trim sa Carlos och körde ett improviserat yogapass på altanen. Lilla älskade Carlos, du är så himla gullig och fin!
Underbart att se hur bra Stella och Carlos fungerar tillsammans, hon skrattar så fort Carlos närmar sig. Barn och djur, finns inget bättre.

Jag gjorde en supergod fiskgratäng från Jennys matblogg till middag som jag bjussade bilfixarna på (ingen annan var hemma). Den var förbaskat god och väldigt enkel. Testa den, recept finns här:

http://jennysmatblogg.damernasvarld.se/2014/08/10/veckomatsedel-55/

Jag uteslöt laxen och använde enbart torskrygg istället, mums! Kokt trist potatis till som faktiskt var gott till den smarriga såsen.

Snart dags för jobb igen, gilla på den! I morgon kommer jag inte hinna blippa på datorn ett någe.
Dagen är redan fullspikad. Det ska sovas, fredagshandla med mamma och sen det roligaste av allt.
Ska för andra gången se "Livet är en schlager" på Cirkus. Den är så bra!!! Näst sista föreställningen innan det är över. Hittade reabiljetter och jag tar med mig Emilie och Ingrid.

Middag innan på Kommendören, bord bokat till 17.00  då hänger även Erika med. Kommer bli en mycket bra kväll!

Väldigt vad  informativt och trist inlägg det här blev då....sorry för det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar