8 maj 2015

HEJSAN!



Hej på er!
Fredag och lite ledigt igen då, så skönt.  Hade ytterligare en toppennatt på jobbet, lugnt och fridfullt.
Kom precis hem efter att ha varit med mamma till Willys och handlat.
Inget att orda om ni vet redan hur det brukar gå. Nu pustar jag ut en stund innan jag ska i väg på något betydligt mer uppiggande.
Jag ska nämligen få barnvakta mina älskade små gullefisar i kväll. Emilie och Jogge ska på ett restaurangbesök och jag fick frågan om jag ville mysa med dom små raringarna.
Svarade ja bums, såklart. Tar varje chans jag får.

Nu ska jag bara bli serverad lite hemmagjord Rudolfpizza innan jag åker i väg. Kanske skulle lyxa till det med en dusch också.

Härligt att ha en hel ledig helg med förhoppningsvis sol framför sig. I morrn har jag inget planerat men på söndag blir det en tur till stán med maken.
Äntligen är dagen här då vi ska se "En man som heter Ove" på Rival. Våran julklapp från sötnosarna med pojkvänner.

Nu måste jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar