9 maj 2015

LiteErnstGårHem



Eftersom Rudolf har så inihelvitte lite att göra på helgerna...så satte jag honom i arbete.
Kom på att jag denna sommar skulle vilja försöka vara självförsörjande när det gäller färska örter som typ basilika, rosmarin, gräslök och annat gott som vi äter mycket av sommartid.

Kom på nummer två, vars ska man ha alla krukor? På altangolvet verkar inge bra så efter lite surfande så hittade jag en s.k odlingsstege. Jag visade Rudolf och vips så var han igång.
Jag hade tre önskemål om utförandet:
  1.  Den ska se lite ruff ut, alltså ohyvlad, busig och se hemlagad ut
  2.  Den ska vara vit
  3.  Den ska ha minst fem hyllplan så någon pelargon får plats också
Han gillar att snickra, gillar att skapa och gillar att använda sin nya flashiga sågmaskin som tar minst en timma att montera ihop och lika lång tid att montera ned. Sen tog det fem minuter att såga allt, vad är det för fel på en fogsvans?



 Fortsättning följer......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar