27 maj 2015

HusetFullt



Haft en bra dag med huset fullt med barn, hundar, barnbarn och en rar vän. Catta och Basse var på genomresa och stannade till för lite lek och bus och skitäckligt kaffe. Nu krånglar även Tassimoskitmaskinen och det gör mig surare än vanligt. Kan någon ge mig kaffe, gott kaffe!

Trodde vi skulle kunna sitta ute men inte var det så varmt som det såg ut, det blåste kyliga vindar och rätt som det var så regnade det.
Höll oss inomhus, på golvet som oftast. Det är där det händer grejer. Två busiga hundar och en Stella ständigt på gång.
Basse var till en början lite skeptisk till Stella, han tyckte nog hon var lite läskig. Men sen så tinade han upp och var med och nosade på henne och hennes leksaker.

Försökte sova en stund nu på eftermiddagen men det gick inget vidare. Benet värkte igen, har inte haft några större besvär sen jag började med medicinen jag fick utskriven för en vecka sedan. Men idag var det ett återfall och jag var tvungen att ge upp mitt sovförsök. Hamnade här i stället, vid datorn som jag oftast gör.

Tog lite halvgryniga motljusbilder i fall ni vill se:

 Snyggve!
 Stella ringer hem, för dagen i kläder designad Laila Bagge, The Brand. 
Stilig tjej!
 Inget tecken på blyghet ännu.
 Inte ofta man ser gullfisen allvarlig, var för en kort kort sekund........
...sen såg hon ut så här igen! Gladskiten!


Nu laddar jag för jobb. Ha det bra så återkommer jag tid, ork och inspiration infinner sig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar