18 maj 2015

MinDag

Hann med en tur till Kungsängen på förmiddagen. Stella var i sitt esse, som alltid. Hon visade mormor att hon numera kryper fast den tidigare ålningen framåt går fortare. Hon körde båda.
Skojade med henne genom att göra allehanda roliga ljud med munnen. Det när man sätter pekfingret på insidan av kinden och det ploppar gillade hon mest, hon skrattade helt galet mycket åt tokiga mormor.

"Får mormor en puss?" funkar också, hon ger mig en härligt blöt dreglig puss med öppen mun och hundra procent känsla mitt på min mun. Helt underbart gulligt!
När Stella sedan blev lite trött åkte jag hem. Tyckte att Emilie skulle passa på att vila hon med när Stella somnade.


Alltid glad!

 

Vackra körsbärsträden i full blom fortfarande. Parkeringspparaten i mitten har jag lagt en och annan krona i. Skulle nog bli billigare om jag hyrde en egen ruta i stället. 
Hänger ju typ varje dag hemma hos min favoritfamilj.

Haft lite trevligt spontant fikabesök också efter Willyshandlingen. Anne P kom på snabbvisit. 
Alltid kul med fikafrämmat. Nu ska jag slänga i hop den lilla citronmarinerade pippin och sen blir det sängen ett par timmar förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar